Cursistengroep exposeert in Galerie De Blokhuispoort

Mijn cursistengroep exposeert in Galerie De Blokhuispoort. Zij, Anne, Karin, Kobie, Paula en Zwaan maken mooi en eerlijk werk. Zij laten hun werk zien van 1 tot en met 14 juni. De opening is op vrijdag 31 mei om 17.00uur. Je bent van harte welkom.

Recent Posts

Start typing and press Enter to search